Monday, September 26, 2011

My silver saxophones

Now your dancing child with his Chinese suit
He spoke to me, I took his flute
No, I wasn't very cute to him - Was I ?

Hea tuju on täna olnud. :) Täiega vaba tunne on kuidagi.
Ma läksin eile kell 10 magama ja sellest ei olnud ikka piisavalt. Järgmine nädalavahetus peaks natuke magama ka äkki. Igatahes kuidagi ikkagi ajasin ennast üles ja läksin kooli.
Chill päev oli. Käisime Kadrioru lossis ja vaatasime neid maale. Nohjahh.. normaalsed:D Mina mäletan seda muuseumi palju lahedamana, aga ma käisin seal ka päris palju aega tagasi. Oma emaga, seda ma mäletan.
Nohjaa, siis oli joonistamine ja arvestus. Pärast seda saatsin Liispeti Vabakale ära ja istusin Kohvicumis Loorega oma tädi oodates.

Ja miks ma alati niiii hilja koju jõuan??? Ma ei jõudnud täna ka midagi teha. Nii väsinud lihtsalt. Ainult mölutasin internetis. ja ilmselt mölutan edasi.

Aa ja ilmselt tuleb teine tatoveering ikka ära. :P

No comments:

Post a Comment