Friday, September 2, 2011

Leace & Pove and donating my body parts

Esimene september oli vahepeal. Ei läinudki kontsadega. Tolguseid nägin ka. Ühte oli väga hea meel näha, teist mitte nii väga. Siis viisime neid esimese klassi õpilasi aktusele. Mul oli mingi eriti vahva poiss:D Ta kandis ainukesena ülikonda ja kartis koguaeg, et see saab märjaks. Ning lõpuks küsis mu käest veel: "Kingi tõid ka mulle v?" Ma olin nii, et eee... kas pidi või?
Erialakogunemisel nägime uued kunstikad ära. On nagu on. Kaks piffi olid ka. Me olime nii, et sattusite valesse klassi jah? :D Ja Mikk oli seal. Tundis mind isegi ära mis on wow. Mingi hipster tolgus oli ka. Aa ja Toomas hämmastas meid kõiki taaskord sellega, et läks lambist keset tuba lamama. Noh, meie oleme selliste asjadega nagu harjunud:D aga huvitav mida uued 10ndikud arvasid.
Siis õhtul oli mul locking. Niiiiiiiiiiiiiiiii hea tuju tekitas. Kerttu andis. agajah, tuju läks kohe üliüliheaks. Ja pärast Kerttu küsis mult, et kas ma ikka hakkan lockingus käima ja siis mul oli küll nii, et noooooooo, tahan täiega. Agajah, no money.
Pärast trenni sain Liispetiga kokku, olime Kohvicumis. Liispet leidis endale mingi südamevaluga venelasest sõbra ka. Ok, igatahes, mõne aja pärast tuli Maria koos oma Katrinatega ja läksime Hella korraks, sest Krahli minemiseks oli liiga vara.
Leace and Pove oli ok. Ma sain seal ainult mingi 23.10'ni olla, sest viimase bussiga koju. Konradi bändi nägin, aga ei viitsinud eriti kuulata. Istusime õues pigem. Juua ei saanud väga, aga vähemalt sai näha teisi millised nemad olid kui täis:D See oli päris fun. Ma ei ole kunagi olnud selle kaine pealtvaataja rollis.

Täna hommikul vara siis üles ja sinna kuradima Mustamäe haiglasse. Passisin seal mingi 2,5 tundi, enne kui mind ette võeti. Lõikus ise läks täiega kiiresti, 15 min u. Agajah.. Vahepeal oli küll selline tunne nagu oleks mingi invaliid or sth. Ma pidin selle pidžaama selga panema ja siis nad tahtsid mind veel ratastooliga üles sõidutada. ma keeldusin ja kõndisin ise. Aga kahjuks alla nad nõudsid seda sõidutamist, ehkki ma tundsin ennast jumala normaalselt. Agajah.. Mark oli natuke seal sõidutatud olla:D

Täna on JMKE Rock Cafes ja ma ei saa minna:( Üldse, vahepeal tuleb mingi nututuju, ehkki kõik on ok.

No comments:

Post a Comment