Friday, September 23, 2011

I didnt see, when it started snowing

Reeede finally!!!!!!
Ja sitt uudis kõigepealt - mu õlg mädaneb:D:D ok, see kõlab rõvedalt aga tegelikkus on hoopis see, et mu see haav on põletikus. Tra. Ma loodan et nad seda nüüd uuesti nõeluma ei hakka:D
Head uudised on aga need, et täna on reede ja täna on Sõpruse pst. Rock Cafe's, kuhu ma suundun koos Liispetiga. Hanna pidi ka alguses tulema aga tüüp läheb õpib kodus hoopis. :D
Siis veel selline lõbus uudis, et ma leidsin elus esimest korda maast raha:D Otse oma kodutänavalt 20 euri. Ja eriti creepy oli see, et ma just enne seda mõtlesin, et kuidas on võimelik, et mõned inimesed leiavad lihtsalt, heast peast maast raha. Scary...
Homme on terve päev rebaste rets ehk siis hommikul poole 9saks kooli ning koju jõuab alles järgmine hommik, sest õhtul Liispet-looma sünnipäev!!!!:D:D

No comments:

Post a Comment