Friday, August 26, 2011

Ending

Nii, mu kallid sõbrad, kuni augusti lõpuni ma ilmselt siia ei kirjuta, sest mind on tabanud mingi mitte-internetti saamise needus, milles osaneb isegi mu telefon. Praegugi tulin ema arvutisse selleks, et siia seda kirjutada (ja muidugi, et Facebooki tsekkida, aga see on ju loogiline).
Käisime täna Toivo lasteaiapeol, mis oli piraadi-teemaline. Päris fun oli. Lapsed jooksid ringi ja mängisid nagu ikka ja siis kasvatajatel ning vanematel olid õllepurgid käes. Õlut ja veini sai sealt isegi osta:D
Pühap. peaks selle Seppiga kokku saama. Kutsus mind enda juurde. Ma isegi ei tunne teda aganoh.. Ma ei tea:D Eks nuga kaasa ja minek vist.
Eile käisime emaga uuesti Harry Potterit vaatamas. Ja taaskord pidin ma ennast tagasi hoidma, et mitte nutta:D ja Snape(Alan Rickman) oli tõsiselt kaunis seal.

No comments:

Post a Comment