Saturday, July 2, 2011

jeahh

Oohhhh jaah. Hella hundi park ikka teine kodu:D Eelmine nv seal vast nii hästi ei läinud aga eilne öö oli ikka väga hea.
Alguses oli paanika. Kell oli kohe kümme saamas, mingi 5 min oli aega, kui Maria/Mariliis alles linna jõudsid. Ja siis oli sprint Kaubamajja. Õnneks jõudsime. Ja ma ostsin mingi rõveda veini, mis oli sitaks allahinnatud. Aga mul ei olnud aega midagi paremat valida.
Siis hakkas Hell pihta. Ja väga hästi läks lõpuks. Sitaks tuttavaid jälle nagu alati. Rääkisime igasuguste inimestega juttu. Mingite Silveri ja nende tüüpide sõpradega(Jah, Liispet:D, Tutu?) , Kerdiga, siis selle mu kaevamise-Karliga:D kes oli lõpuks väga purjus. Tuias ringi seal. Hes tuli ka vahepeal oma sõbraga. Paljajalu. Olid Piritalt Hella jalutanud. Ja siis ta mölises nende hipidega seal, kes pilli mängisid. Võinoh, üritasid mängida, selles oligi asi:D Mariliis rottis kelleltki viina. Ja pm oligi nii, et ma ise rohkem juurde midagi ei ostnud, jõin lihtsalt teiste asju:D
Esimest korda olin seal vist nii kaua, et Hell tühjenema hakkas. Lamasime seal puidupõrandal ja vaatasime taevast. Vahepeal oli küll selline tunne, et jääks magama sinna, niiiii soe oli ka. Ja meie kõrval magasidki Taavi ja Silver, kes olid tõesti täielikult ära vajunud. Aga ikka hingasid vähemalt.
Pärast Liispeti ema ateljeesse magama, kus Liispet otsustas, et liiga palav on ühes voodis magada ja läks magas hoopis ukse ees maas. See oli natuke kahtlane:D Meie u. tuleme, hõivame kõik voodid ja lükkame Liispeti ukse ette maha:D

Täna on niiii palav olnud, et olen lihtsalt pesus ringi jooksnud. Vaatasin "Public Enemies'i" ja lebotsesin niisama. Vahepeal kirjutasin, mis lõppes sellega, et ma jäin lihtsalt põrandale magama.

No comments:

Post a Comment