Thursday, July 21, 2011

Hüvasti mu Tallinn

Oeh, väsinud praegu... Ja Mariliis sneak'is kuidagi mu juurest nii ära, et ma ei kuulnudki. :D Ma vist magasin ikka väga sügavalt.
Aga hea õhtu oli, missest et kolmapäev:D Alguses istusime Hellas, kus ikka, noh, oli inimesi. Mingi Silver ja need tüübid. (Ja Liispet, selle tüübi nimi oli Tuutu.... Niiet me päris mööda ei pannudki:D) Siis läksime Nimetasse, sest meil olid need flaikud ja hea kokteil oli:D Ja siis me olimegi Nimetas ja seal ees. Suht kahtlane. Ma ei käi seal kunagi. Aganoh.. Rääkisime seal mingite norrakatega juttu. Norrakaid oli üldse sitaks seal. Siis oli seal veel Briti ja Eneri ning Kert, kellega natuke rääkisime. Ja mis eriti vahva... Kadri ja Sevil. Mingi esimest korda elus käin Nimetas ja kohe mingid JJ'kad. :D
Mis tuletas mulle meelde, et käisime Protestist ka läbi korraks aga seal oli väga vaikne niiet tagasi vanalinna.
Täna Saaremaale siis.

No comments:

Post a Comment