Monday, July 4, 2011

Goddamn Rock'n'roll

Oeh, nõrk tunne jälle. Olen mingi pudeli vett ära joonud juba.
Eile käisime Laulupeol. Alguses läksime sinna Margiti ja Heleniga, aga siis sain Liispetiga kokku ja chillisime. Igasuguseid tuttavaid nägime ja.. Hea šaslõkk oli ka. See oligi üks mu goal'e, et süüa seda:D terve mingi päev mõtlesin sellest.
Aga Laulupidu oli hea. Vahepeal ei kuulnud midagi. Eriti kui need lastekoorid laulsid. Kui olid ühendkoorid siis oli hästi kuulda.
Pärast seda läksime saime Hesi ja tema mingite sõpradega kokku. See oli suht wtf. :D Jõime kuskil Tallinna muusikakooli kõrval. Väga random koht. Aga mõnus. Ainult vahepeal tegid sipelgad mulle mingit kambakat. Siis ma kekslesin ringi. Ja kinkisime Liispetiga Hesile Rullnokkade kasseti:D Laulupeolt ostetud!!!
Pärast sealt edasi linna. Alguses olime Hellas aga seal suht vähe inimesi. Nagu Merlin ütles, kõik olid liiga väsinud Laulupeost. Aga seal oli üks vahva tüüp, kes tahtis täiega tantsida. Tegi ise suuga muusikat ja asi ants. Alguses tantsis üksi, siis võttis mõne teise ka tantsima:D
Sealt edasi käisime korra Levikast läbi ja läksime Protesti. Seal rääkisime ühtede inglastega. Võinoh, üks oli mehhiklane, üks oli iirlane ja siis oli üks värd soomlane, kes nagu pm. sõna otses mõttes pärast ei julgenud minu silme ette enam tulla. Need teised olid ka, et wouu, me ei tunne teda, ta ei ole meiega. Agajah, pm midagi sellist ikka ei ütleks ju. Ok ta pärast vabandas, aga huinja.
Siis see mehhiklane rääkis kuidas teda oli u. ära röövida üritatud oma kodulinnas:D Täiega chillilt rääkis sellest. Ma olin niii, et wtff:D Ja oma eesti lipu kinkisin iirlasele, kes vahepeal laulis mingeid iiri laule.
Kuskil 4 paiku atekasse magama. Kohustuslik nuudlisöömine tuli ka ära;)

Täna Saaremaale.

No comments:

Post a Comment