Tuesday, June 21, 2011

Sitting in my room...


Oehhhh. Homme... pean... majast... välja... saama. Ma vihkan neid koduspassimise päevi. Ja me ei tea ikka veel mida teha Jaanipäevaga. See Aegna värk oleks muidu sobiv aga see liialt complicated. Pealegi pidi sadama.
Mõtlesin täna, et tahaks kingi. Selliseid musti ja kõrge kontsaga. Mul on ühed ilusad beežid aga musti kannaks ma tõenäoliselt rohkem. Ja uut pluusi tahaks ja.. Häda on ainult selles, et ma ei leia midagi. Poes müüakse ainult paska. Kuidagi nii väike valik on.
Vaatasin täna Napoleon Dynaminti. Suht jea... freaks:D Nüüd ilmselt "Once Upon a Time in Mexico" peale üle. Antonio Banderas ja Johnny Depp... jeah...

Ma nägin unes täna, et ma rääkisin arhitektist lusikaga juttu ja ta käis mulle nii pinda, et ma lõpuks painutasin ta kõveraks. Ja siis Twinsid sebisid mu ees muru peal naisi...

No comments:

Post a Comment