Friday, June 17, 2011

Kunstipraktika 2011

Niiet siis Rabarockile ei saanud, mis on muidugi sitt, aga tuju pole paha, sest selle aastane Kunstipraktika oli IMELINE! Loore suvekodus toimus ning ülichill lihtsalt. 10ndikud surusime telkidesse, aga meil oli viie peale (mina, Liispet, Hes, Joss, Mari) üks väike majake. Meie oma yellow submarine. Räige hipikommuun lihtsalt:D
Ma võiks praegu kirjutada siia terve elamuse päevade kaupa lahti, aga ei näe selles mõtet. Kestis ainult 3 päeva pm. aga tundus nagu oleks seal olnud paar nädalat. Päeval tegime oma kunsti. Igasuguseid lolle asju ka:D nagu kive ja mingeid metallijurakaid. Ning öösel oli siis lihtsalt räme joomine. See oli päris normaalne, kuidas tublid kümnendikud valmistusid magama minema, sel ajal kui meie köögist pealekat otsisime:D
Agajah, igasuguseid lolle asju sai tehtud. Väga. Ma pole ammu nii palju ja südamest naernud, kui nendel õhtutel Liispetiga:D

Ja nüüd ma istun siin Tallinnas arvuti taga ja õues on sitt ilm ning kõik on jälle nii hall ja mõttetu.

("Andke mulle juua, juua, juua!")

No comments:

Post a Comment