Wednesday, June 22, 2011

Just another day...

Täna käisime Heleniga linnas. Poes veidi. Leidsin endale ühe ilusa kleidi (jah, ma tean. Kleit ja mina..) Mis algselt pidi maksma 25 euri aga sian 7mega:D Ise ka üllatunud. Ja siis ühed kingad, milliseid ma olen juba ammu tahtnud. Kõrge kontsaga ja mustad ;) Siis Hannat nägin ja Britit nägin tema uuel vahval töökohal ja siis lõpuks Sandrat ka:D
Siis käisime uues ajaloomuuseumis Heleniga. See on päris cooliks tehtud. Mingid vahvad küsimustemängud jne. :D Siis kohtusime ühe PSÜHHO mehega ka, kes oli lihtsalt räige värdjas. :D Kust sellised inimesed tulevad? See mees vajas tõesti psühhiaatri abi. Ja mida tegi selline ajaloomuuseumis?
Nüüd on mingi öäöäööö. Ma ei tea ikka mida ma homme teen. Mingeid plaane pole. Ilmselt istun kodus:S Kõik on ära...
Ja laup. võiks juba tulla:D Tahaks välja minna.

No comments:

Post a Comment