Sunday, May 15, 2011

Vennaskond Rockstarsis

Jah! Lõpuks! Terve aasta peaaegu pidin ootama, et Vennaskonnale saada.
Alguses oli väike jama, et kas Liispet saab tulla aga lõpuks ta siiski tuli ja ma olen nii grateful selle eest! Aitäh:)
Alguses käisime Okupatsioonimuuseumis, sest Muuseumiöö ju, ning Liispeti ema ateljees taaskord. Ja siis läksime natuke vara sinna aga polnud hullu. Nägime isegi Eesti laulu ära, mida näidati Woodstockis. (Yes, I know, Woodstockis Eurovisiooni) Ja see eelmise korra kiilakas oli seal. Õnneks ta ei tundnud mind ära.
Kontsert ise oli kõva ofc. Me olime nagu väga ees, ehkki Liispet istus. Ja mina sain sinika:D Ühe purjus poolalasti punk'i käest, kes ringi kargles. Siis chillisime natuke selle 10nenda Henry ja tema sõbraga:D Ja üldse fun oli. Ehkki Liispet läks varem ära. Agano selleks ajaks olin ma saanud juba endale tuttavad niiet...
Ja... ma kohtasin oma saatusemeest:D (kutsume teda nii) ja ta kadus ikka enne ära kui ma jõudsin ta perekonnanime küsida.

Sitt

Täna oli trenn ja tore oli. Mul n vaja rohkem trenni, muidu lähen paksuks varsti:D

No comments:

Post a Comment