Saturday, May 28, 2011

Romi pidu, Mailaat ja video-shoot

Woah, see kõige kiirem osa nädalavahetusest on nüüd möödas ilmselt. Homme vaatab kas lähen Keilasse või niisama.
Reede õhtul siis pidime Liispeti ja Mariaga linnas kokku saama. Ehk siis lisaks meile olid seal veel Hes, Keiti ja Loore. (Hes: "mis sulle ei meeldi midagi või?") Aga ei, mul oli pohh:D Läksin viisin oma asjad ateljeesse ära ning läksime sõitsime Romi juurde. See pere, kelle juures ta elab, elab mingis huge'is majas. Väga ilus oli. Ja väiksed lapsed jooksid ringi samal ajal kui meie seal vessarit tegime ja jõime:D See oli huvitav. Ja see ema seal käis ka u. meiega chillimas. Aga muidu hästi mõnus koht oli. Ainult vetsul oli aken ees:D Niiet korra me nägime ebameeldivat vaatepilti Tonyst. Vaesed poisid üldse. Meie saime vähemalt varjuda.
Siis läksime me kõik(terve hum) viimase bussiga linna. See oli ülilahe:D Nagu terve meie klass. Midagi uut igatahes. Noh, siis chillisime, tegime mingitele briti poissmeestele särgile musi:D , siis väike kivi Vabadussamba taga ning jah.. Vahepeal jõudsime ära käia Hella pargis, kus nägin Mihklit ja Valli baaris ja.. Päris hull:D
Millalgi läksime käisime poest läbi, ostsime nuudleid ja läksime Liispeti ema ateljeesse sööma. Ja mina tegin makaronihullust. Ehk siis neid oli KÕIKJAL.
Ööseks Maria sitakasse magama.
Kell 10 hommikul helistas Eleene ja nõudis, et ma laadale tuleks. Eks ma siis ajasingi ennast püsti ning läksin sinna. Seal oli ka täiega tore. Tegime näomaalinguid. Ma olin lihtsalt koguaeg rakkes. Vb oli asi ka selles, et ma oskasin ainukesena hobuseid väikeste tüdrukute põskedele joonistada:D Ja siis oli üks väike armas poiss, kellele ma joonistasin pealuud ning ta jäi u. magama:D Ma olin nii, et wouu
Siis selle Harry Potteri tegin ma vampiiriks. Tasuta, sest ma nii väga tahtsin teha. Temast tegin pilti ka, sest ta nägi lihtsalt nii lahe välja. Üleni valge nägu, mustad silmad ja punased huuled kihvadega, kust voolas alla veri.
Siis jooksin ma laadalt ära ja Piritale, kus me hakkasime filmima oma treilerit kirjanduse jaoks. Nagu vaenevaene Joss, tal oli niiii paha olla ja ta pidi seal kirvega ringi jooksma. Aga täiega fun oli(Y):D Ma praegu panin selle kokku ka ja see on suht haige:D:D Hahaha.

No comments:

Post a Comment