Monday, May 2, 2011

Õhtu

Kell on pool kaksteist, nii et teen ruttu.
Ilus ilm oli ja siis oli tüpo. Saime mingi uue ülesande, mida kõik kohe tegema jooksid, jättes minu üksinda arvutiklassi oma tähestikku lõpetama. Aga mulle meeldivad mu tähed. Ja sõnum ka. Ehk siis "Tolmu alla vajunud ebakasulikkus" (pidi olema mattunud, aga ma läksin liiga omasse mulli ja alles pärast avastasin kodus, et vajunud tuli) Ja nüüd see ei taha ära ka saata... Vb see fail on liiga suur or sth.
Trenn oli mõttetu. Soojenduse tegin ära ja siis passisin, sest kava kaasa ei tee ju. Ja siis läksin natuke varem ära ja sain kogemata Hannaga kokku, kellega sõitsin tema peatuseni ja jalutasin siis sealt oma bussini. Ja selle Selveri juures nägin ma u. 8 aastast tõuxiga poissi, kes jõi siidrit. Nagu wtf:D Ta vaatas mind ka nii, et ou mis vahid.

Ning mida soojemaks lähevad ilmad ja valgemaks ööd, seda raskem on ennast koju vedada.

Ja nüüd võiks ma siia kirjutada terve pika teksti loomingulist möla, aga kell on liiga palju. Head ööd!

No comments:

Post a Comment