Tuesday, May 3, 2011

No miks nii

Mhh. Mul oli täna mingi räige pettumuse tunne. Ma ei oska nagu seletada seda eriti, ilma et see kõlaks mõttetu vingumisena aga... Kurat küll, ma ei viitsi oodata enam.
Pisuhända vaatasime täna ja seal oli meie oma kallis Hes. (not literally) Agajah, niipea kui see Tiit or Priit võimisiganes ekraanile ilmus, niipea kõik kohe: haaaa! Agano oli ka Hes. :D Ja siis Liispet ütles pärast, et sellist meest ta endale tahaks ja siis ma olin nii, et jea..:D Aga Hes vist ei sobiks, sest ta möliseb vahepeal liiga palju. Haha
Pärast tunde tegin oma tüpo ära ehk siis pildistasin Laial tänaval silte. Külm oli ja kõva tuul ning mul oli selline mõnus külmetava kunstniku tunne. Ja nüüd on mul jälle selline tunne, et ma sain natuke külma seal jalutamisest.

Well, I just want to walk right out of this world,
'Cause everybody has a poison heart

1 comment: