Saturday, May 7, 2011

ALP


Kurat, mul tegelikult on praegu ikka natuke kuri ja solvatud tunne, aga noh, üritan selle tagaplaanile jätta ja rääkida eile õhtust, mis oli täitsa tore.
Läksin siis linna, alguses sain korra kiiresti Sandraga kokku, kes oli oma venna sünnal, ja siis Liispeti ja Raeliga. Läksime käisime poes ning siis Kunstnike maja sisehoovi jooma:D Istusime kellegi suvaka trepil ja rääkisime juttu. Igasuguseid tuttavaid võis linnas näha ka.
ALPil endal oli ka päris lahe. Enamus olid muidugi reaalikad ja keelekad, aga see ei häirinud eriti. Karl oli seal nt., kellega vahepeal vestlesime päris huvitavalt:D ja muidugi Hanna ja muud.. Ja sain neid kuulsaid jelly-shote ka proovida:D Thanks to Tony
Siis jalutasime Hannaga linna ja rääkisime terve tee:D Maailma religioonidest ja erinevatest kultuuridest jne. Öised jalutuskäigud on lahedad aga soem oleks võinud olla. Linnas läksime Protesti ning saime kokku purjus Hesi, Mari ja Kaiva vennaga. Ja mul on nüüd ta nägu meeles! Natuke... no tglt vist enam nii väga ei ole.. aga mingi impression küll. Siis tutvus Hes seal mingi Londoni-tüübiga ning nad rääkisid seal igasuguseid asju, samal ajal kui mina üritasin taksot tellida.
U. 4 jõudsin koju.

Täna käisin kõigepealt Margiti ja Heleniga Viimsi-tuuril:D Ehk siis natuke poes. Ja seejärel linna, kus ma sain oma füüsika vihiku kätte tolle teatud tolguse käest, kes on ikka........ TÜRa. Ma ei teagi, ma vist ikka natuke nagu solvusin, missest et ta seda (ma loodan) tõsiselt ei mõelnud, aga no tõesti, keegi ei ole mulle midagi sellist öelnud. Nagu mida vittu??!!
Ja siis Sandraga Thori vaatama, mis oli ok ja peategelane oli kuum. Ilusa kehaga, mis oli täpselt õigelt musklis, ja sinised silmad ja kena nägu:D Ja kinos oli üks mees kes tahtis vist väga et me temaga kaasa naeraks.

Ja nagu mida? Ma tahaks praegu räigelt ropendada ja lihtsalt maailma tükkideks rebida või midagi.
Ja ega see raamatute lugemine ka vist eriti hea mõte pole.

No comments:

Post a Comment