Saturday, April 9, 2011

Kas sul on kass?

Eino random on teemas ju.
Eile oli siis väike Levika-chill. Enne seda käisin isegi trennis(ma tean, olen tubli) Joelil oli mingi hull tuju. Kõigepealt käskis meil hüppega kätekõverdusi teha, ma hui jõuan, ja rinigratas joosta. ja siis tegime seda kava, mis ta oli Jõgeval teinud. Noh, mina Jõgeval ei käinud niiet mul oli päris tore. Enamuse aja tõmblesin niisama.
Pärast seda siis Levikasse. Mul oli kolm õlut kaasas. Esimene võeti ära selle nolgi poolt:D Siis teised kaanisime nurga taga sisse. Noh ja siis lasin Hollyl endale veel ühe osta. Aga muidu Levikas oli taaskord lahedaid inimesi täis. Silver ja co muidugi jälle maani täis. Ma pole neid kordagi näinud selges olekus:D
Elu iroonia ka siis: Levikas oli ilusaid, laheda stiiliga poisse täis ning minu ja Sandraga tuli ikka rääkima mingi lesbi. See toob kohe naeru suule!
Ja Sandra lahkus... (:D)
Siis kohtusin ma veel selle Maria Sanniga Levika vetsus. Ja bussis nägin kahte JJ'kat, kes mind vist õnneks ei näinud, sest ma olin seal suht uimas näoga:D + mul oli selline kusekas et ma ei tea. See oli lihtsalt haige.

Täna tahtsin kinno minna aga keeegi ei saanud:/ Niiet hästi lahe. + mu vanaema peab oma sünnat:D Niiet tema sõpru kõik kohad täis.

1 comment: