Sunday, April 3, 2011

J.M.K.E. Rockstarsis

Oehh, sai siis selles kohas ka LÕPUKS käidud. Ja ma lihtsalt armusin:D Niii mõnus. Peaks tihedamini käima. Ja see rahvas... Tore on vaadata et kõik ei ole hukka läinud:D
Agajah, päev algas rahulikult. Vahepeal käis Sandra külas, vaatasime sellist lahedat filmi nagu Rokilaager. Jonas brothersitega... Jahh...rokilaager my ass. Ja siis me mõtlesime, et jumala kõva oleks kui keegi teeks päris rokilaagrist filmi:D See sisaldaks endas tund aega purjus jorsse ja head muusikat.
Siis õhtul läksin, sain Liispetiga kokku. Ootasin teda Vabakal, seisan seal, järsku vaatan, et Kaiva tuleb sõitma. Tegi mulle mingi laheda peanoogutuse ning sõitis ringiratast mu ees. Ma olin nii, et okei:D kas sa kavatsetki kogu aja mind ignoda ja oma sõiduoskusi näidata?:D Aga siis tuli Liispet ja me läksime chillisime seal all treppide peal. See Laura oli ka. Ning mina nägin välja nagu jota Kaiva mütsiga:D
Ja siis Rockstars... Kaks tuttavat oli. See Henry(i?) kümnendast(no see punaste juustega:D) ja siis Kert ofc. Ja Hollyt ei näinudki, ehkki ma teadsin et ta pidi seal olema. Siis istusime ja liitusime vahepeal ühe seltskonnaga, kus oli üks tüüp, kes tüütas mind niikaua, kuni ma nõustusin talle oma numbri andma, Ma loodan et ta oli nii täis, et hommikul ei mäleta enam kes ma olin ja kustutab selle ära:D Aga vähemalt sain tasuta õlut...
Kontsert ise oli kõva muidugi. Mina teadsin muidugi kõiki lugusid, aga Liispet mitte ja siis ta ütles ka pärast, et tema arust kõlasid kõik samamoodi. Ma olin nii, et ei... Ja me olime kõige hullema koha peal lihtsalt. See koht oli nii kitsas ning meie seal kuskil kolmandas/teises reas. Väägga hull. Ma pidin Liispetil käest kinni hoidma, et ta kaotsi ei läheks:D
Seejärel tegi Villu Tamme õllepausi ning meie chillisime niisama. Aga see paus venis nii pikaks ja meil polnud juua ja Liispet oli väsinud ning vist sai natuke haiget ka:/ niiet me otsustasime ära minna. Kuskil enne kahte natuke. Praegu mõtlen, et kahju muidugi natuke aga mis teha. Mul varsti tekibki juba mingi JMKElt varem ära tulemise ajalugu:D (Eelmine kord olin haige, juhhei)

No comments:

Post a Comment