Thursday, April 21, 2011

Away

Täna õhtul peaksime siis sõitma Helle isa juurde sinna kuskile Hagudi kanti. Ma pole seal kunagi käinud. Ning siis hommikul Saaremaale. Oeh, ma ei jõua. Mida teha seal praegu, kevadel? Suvel jaa, seda saan ma aru, aga praegu?? Noh, vähemalt saab natuke rahus kirjutada ja lugeda seda kuradi Tõde ja õigust, mis mulle eriti ei meeldi.
Ja mu õde on nagu ma ei tea misasi. Ta on vist kõige rahulikum laps maailmas. Ta lihtsalt istub ja vaatab ja mõtleb ja ma ei tea. See kõik on mulle muidugi väga mugav:D
Eile õhtu oli hea tuju hohoo:D Siis ma chillisin tubades ringi ja teised olid mingi ee.. Ning öösel nägin unenägu, kus ma olin osaline 50ndate muusikalis. Ma isegi laulsin:D
Täna oli selline vahva asi nagu filosoofia arvestus. Kaks esseed pidi kirjutama. Üks oli ok, sellest oli mul natuke konspekti, aga teine Platoni Phaidosest. Ma pole seda raamatut isegi kätte võtnud. Lugesin siis salaja Helena essee läbi ning kirjutasin selle põhjal mingi pasa kokku. Õnneks Chema valvas, muidu ei oleks saanud.

No comments:

Post a Comment