Thursday, March 24, 2011

Tagasi Eestis siis

Nooh jaah, back in here. Õhtul Hellega kinno Kormorane vaatama :) Niiet mõnus.
Eile õhtu olin Briti juures. See oli selline istumine mitte-minuinimestega. Mul läks õhtu jooksul tuju suht ära, ma ei teagi miks täpsemalt. Võib-olla sellepärast et mul ei olnud seal kellegagi suhelda nagu. Ju ma oleks palju pidanud jooma:D aga mul ei olnud ja teiste oma varastada ei saanud niiet.
Igatahes jah, pärast eilset ei jõua ma juba ära oodata kallist JMKE-d järgmine nädalavahetus kõikide nende tolgustega seal. Oh yeah.

2 comments:

  1. Uuuuuuhhhhhhhh kui kuuuuuuuum kas sead samuti 2. aprill sammud Rockstar's-i poole?

    ReplyDelete
  2. Oh yeah!! Loodetavasti midagi ette ei tule, nagu vahel juhtub, kui ma oma lemmikbändi kontserdile tahan minna... :D

    ReplyDelete