Saturday, March 26, 2011

Mõrvamüsteeriumid

Eile käisime Hellega siis nende filminädala "Mõrvamüsteeriumid" esilinastusel. Mingi pool VHK-d oli seal u:D Film ise oli lahe. Hea oli vaadata vahelduseks midagi mustvalget ja vana. :D (nimi: "M" 1931) See oli saksa film ja siis ma avhepeal üritasin seal sõnadest aru saada. Isegi vahepeal sain aga enamuse ajast rääkisid nad liiga kiiresti ning segaselt. Siis juhtus vahepeal filmiga igasuguseid asju, mis oli natuke feil aganoh... Nt. vahepeal kadus film ära ja vahepeal ei läinud heli ja pilt kokku. Mõni inimene pidi oma nördimust eriti valjusti väljendama... Aga lõpuks sai film vaadatud ja kõik läks hästi. Vaesed kinokommuuni liikmed ainult.
Pärast, veel kinos, helistas mulle... FRED! :D Ma olin nii, et whaa? Ja siis kutsus mind Spiderisse. Ma ei tea, eriti nagu ei käi sellistes kohtades... Ja ma olin nii, et sorri, ma olen täna oma sõbrannaga ja blabla. Ja siis ta vist ei tahtnud eriti ei'd vastuseks. Lõpuks ütlesin talle, et miks ta kellelegi muule klassiõele ei helista. Tema: Mida? Kellele ma peaks helistama? Marile w? Tema on teine peoloom. Mina: No ta on küll linnas...
Jah, see oli päris huvitav:D

Otsisin siia tegelikult seda Mõrvamüsteeriumite plakatit, et küsida: wtf? Miks on seal kujutatud antikristuse märki? Aga kuna seda ei leidnud siis... Eks minge vaadake ise.

No comments:

Post a Comment