Friday, March 4, 2011

The KKK took my baby away

So tired:( Terve päev tegutsenud, vahepeal koju ei jõudnuki. Kehalises tegime mingeid vahvaid käteringe, mis olid tapvad, sest mul lihased nendest kätekõverdustest niiii valusad, et ma pidin ära surema. Siis oli joonistamine, kus ma sain selle nõmeda pildi valmis ja disain, kus me leiutasime alkomeeter-plasku e. Peetri, kaasaskantava pikendusjuhtme, taskupsühholoogi Sigmundi ja asjade ülesotsija Peebu. :D
Ja siis oli mul aega kuni Mäs linna tuli. Käisin ringi natuke. jõudsin isegi Kaiva ukse taga ära käia, sest see tolgus oli mu kõrvaklapid kaasa võtnud. Vaatasin selle klaaskupli ära ja istusin Kohvicumis Kuritöö ja karistust lugedes.
Mäsiga käisime paaris poes. Sittades ka, et inspiratsiooni ammutada. :D See väsitas ka ikka väga ära. Ja Andre'd, lolli, ei tulnduki.
Sandra kutsus mind Rock'n'rollale, sest ta ei tahtnud kahekesi Mihkliga minna, aga ma ei saanud, sest homme niikuinii välja ja mul pole raha nii palju ja pealegi ei taha ma kaks ööd järjest ära olla. khmkhm* vanxi juures elamine...


Aga homme.... ma kardan!!!:D

No comments:

Post a Comment