Wednesday, March 30, 2011

Haah

Omg, 28 nädalat hiljem tuleb telekast ja see ikka õudne küll:D Mulle ei meeldi sellised asjad, kus inimesed muunduvad millekski... selliseks. Täitsa ok päev. Füsas oli töö:/ Vahepeal leiutasin ise oma valemeid. Ei tea kuidas läks. :/ Noh, siis krokii, kus vana hea skelett jälle:D Mulle isegi meeldib seda joonistada. Et jah, chillisime siis ja mölisesime natuke tunni alguses. Ning pärast maalimine:) What I like(Y) Aga ma unustan alati enda pintslid kaasa võtta ja siis pean nende sittadega seal tegema:D Okok sorri kunstikool Trenn oli tore lõpuksss:D Alguses oli circel ja siis Andre pidi meile kava tegema:D Kõige lõpus tuli Joel ja tegi meile jõuharjutusi. Suht rasked olid. Ja siis ta küsis, et kas me teame miks ta neid meile teeb ja siis Gerly või keegi vastas et selleks et tugevamaks saada ning siis Joel oli, et ära targuta. Seda võid teha siis kui vanemaks saad. Et pole varem kuulnud, et tibu kana õpetaks. Ma olin nii, et mida türa, ta vastas ju õigesti, miks vaja olla selline dick??!

1 comment: