Friday, March 11, 2011

Filmikas ja feil


No tra ma ikka suht pettunud täna. Ok filmikas oli tore ja nii, aga kurat küll. Trenni ei läinud, sest ei viitsinud ja ma ei tundnud ennast väga hästi ka, niisiis ilmusin niisama kohale ja lugesin seal saalis "Kuritööd ja karistust". Siis käisime poes ja ostsime kõvasti süüa ning siis tagasi stuudiosse filmi vaatama. Täitsa chill oli.
Aga nüüd sita osa juurde. Ma tahtsin täiega sinna sünnale minna, aga Sandra ei saanud:/ Ja temast on mul vist isegi veel rohkem kahju kui endast, no nii halvasti ikka annab minna. Niiet Sandra ei saanud ja Mait, kurat, ei võtnud telefoni vastu. :D Aganooooo, kui me poes käisime siis tulid mõned tüübid vastu, kellele otsa vaadates, sai kohe aru, et nad läksid sinna. Ja selliste tüüpidega ei satu kuidagi väga palju kokku, mitte igapäevaselt vähemalt.:D Ja mul oli reaalselt selline tunne, et ma pööran otsa ringi ja joinin nende seltkonnaga:D:D

No comments:

Post a Comment