Wednesday, February 16, 2011

Vunts ette ja Rock Cafesse

Sõitsin trennist bussiga koju ja mu taga oli mingi imelik naine kes luges oma tütrele Paabeli tornist ette. Ma olin mingi whaaat? Aga see oli vist mingi usuõpetuse asi or sth. Ei tea.
Hommikul oli inglise keel ja meie õpetajat polnud, nii et see Piret "perekonnanimeeikirjutasestseetulebgoogleotsingust" tuli meid valvama or sth. Ja tra kui värdjas ta on. Lihtsalt räige sitapea. Tegin seal rahulikult oma töö ära, läksin ära andma, tema: Ma ei tea kas ma saan su töö vastu võtta, sa koguaeg rääkisid. Mina: Misasja? Mina? Mina ei rääkinud midagi. (Ja ei rääkinudki tegelikult) Tema: rääkisid küll. Mina: Kuulge, olete te kindel et te mind mõtlete? Tema: jaaaa(oma rõveda häälega) Mina: MIks ma peaksin rääkima? Mul on siin enda konspektid olemas. Mul ei ole teiste vastuseid vaja. Tema: NO ma ei tea miks sa rääkisid, eks ma võtan selle siis vastu aga panen märgi peale, eks siis Kadri vaatab. Ma lihtsalt naersin talle näkku ja kõndisin klassist välja. Selline mõnus inglise keele õpetaja meil siis. Pole ime, et kõik õpilased teda vihkavad.
Siis passisime mitu tundi kuni hakkas krokii. Vahepeal käisin Hilpharakas ja ostsin endale need needid ära:)
Trenn ok. Paras segadus ofc. See grupp on liiga suur.

No comments:

Post a Comment