Saturday, February 12, 2011

Snake

Oih, ma hakkasin eile filmi vaatama ja siis olin nii väsinud, et jäin jälle valesse kohta magama, niiet ei kirj.
Jah, reede oli ok. Sain kehalises molli. :D Meil oli mingi girl fight club or sth. Eesmärk oli teise õlga slappida aga Hanna andis mulle selle asemel lõuga:D Aganoh, juhtub. See ei olnud nii hull.
Joonistamises teised tegid Jaak Johansoni edasi aga ma ei pidanud jee, sest Maiule meeldis. (Wow, I know:D) Ning siis oli disain, mis oli nagu ikka. Õpetaja luges oma nurgas ja meie mölisesime üksteisega. (Ehk siis Kaiva vs. meie laud)
Trenn oli tore. Enamus olid Soomes niiet tegime ise. Isegi mingi kava alguse suutsime ära teha ja see vähemalt väsitas. Muidu varsti mul ongi gigantic ass:D Hahahhaa. Oh jah.
Ja siis õhtul oli chill Hiina filmi, šokolaadiommide, lagritsa, tee ja veiniga. Elu väikesed rõõmud.

Ja nüüd sitt uudis. Mul on vaja bios teha u. 80 lk töövihikust kolmap. ja ma ei oska. Ma ei tea mis ma teeeeen

No comments:

Post a Comment