Friday, February 25, 2011

Apelsin

Ma magasin u. 11 tundi. Nägin lahedat unenägu mingist post-apocalypse maailmast. Chillisime kuskil punkris ja Maria oli seal ja Joss ja... ma ei mäletagi kes veel tuttavat. Ning maailmas valitses räige anarhia. Läksime siis mingit poodi rüüstama, see oli inimesi paksult täis, kõik krabasid, mida võtta andis. Kuskil nurgas peeti gängisõda:D Ja just sel hetkel, kui olime käru kaupa paksult täis ladunud, tuli Anu Nigesen oma gängiga ja võttis poe üle. Hakkas müüma seal asju:D Ja kui nägi, et meie olime räigelt alkoholi endale võtnud, tekitas uue seaduse, et kõikidel pudelitel tuleb kork pealt keerata. Maksime siis nende eest, sest muidu oleks kuuli saanud ja hakkasime ise pudelikorke leiutama.
Aaaga nüüd päriselu juurde tagasi. Chillisin terve päeva lihtsalt kodus. Ma ei kujuta ette kuidas ma selle kirjutamisasjaga hakkama saan. Tra küll.
Õhtul oli trenn, kuhu ennast ikka lõpuks suutsin vedada. Hea oli. Korralik seekord. Ita andis jee. Ning ma sain teada, et me olime pidanud mingid graafikud tegema, millest mul polnud aimugi.

Homme Rakverre.

No comments:

Post a Comment