Sunday, January 30, 2011

Ziitamun


(Lahe minipilt:D)
Õõõõh ma olen nii väsinud praegu aga eks ma siis ürita kirjutada. Käisime Telliskivis Sandraga. No ja Hanna ja Liispet tulid ka. + Anna-Leena ja Ketter ja terve kari kümnenda hipstereid. Suuht cool oli. Ma küll ei teadnud mitte ühtki bändi sealt aga lahe koht ja inimesed ka. (Mis tuletab mulle meelde: Roosade kääride aftekas oli Tapperis = mida vittu) Agajah, tutvusime seal mingite tüüpide ja Maria see prantsuse keele õpetaja oli seal:D See oli küll nii, et eeh? Ja siis ta sõbrannad. Agajah, mul on vägaväga kahju Sandra et ma sinuga seal kauem ei olnud ja sa oma Malcom Lincolnit ei näinud:( Agano ma pidin koju minema. Praegu ei ole just õige aeg hakata mingit sitta kokku keerama. Taksot saada ei õnnestunud, niiet pair up'isin mingi suvaka tsikiga, kes sõitis Mähele. Ta oli mõnusalt täis, ehk siis tema maksis segaduses 9 euri ja mina 3:D Aga works for me.
Magasin millegipärast sitaks vähe. Ja terve päev zombie olnud. Õhtul käisin krumpis ka, kus enne trenni lihtsalt reaalselt magasin diivani peal. Ja krump on selline "hästi vähe energiat võttev" tants ka ju.

Nüüd surnud. Ehk siis vanni ja magamaaaaaaaaaaa. KOHE. (Ehk siis reaalsuses ilmselt ikka mingi 12 aganoh loota ju võib)

No comments:

Post a Comment