Saturday, January 22, 2011

Selles mõttes, et jah...


Vabandust, aga mida kuradit nagu???? Ma vihkan oma mitte-Vennaskonnale-saamise needust! See ei ole normaalne lihtsalt! Suvel käisin viimati, siis vahepeal oli mingi 6 kontserti, kuhu lihtsalt ei saanud, sest ma olin kas ära või jäin haigeks või nii. Nüüd siis mõtlesin, et jesss, finally saab. Ja kas sai? Ei, muidugi mitte. Mismõttes 17 aastastel ei ole lubatud muusikat nautida? Mul oli reaalselt selline nägu peas, et ma hakkan nutma, isegi neil turvadel oli meist kahju. Täiega sõbralikud olid:D "No, vabandust, me tõestii ei saa teid sisse lasta" Ja siis ma olin nuux. Ja siis nad olid ka nuux:D Haha. Noh igatahes ärisime piletid maha ja läksime Von Krahli, kus toimus Mutant Disco. (Ja seal on vanusepiirang 21 aga keda see huvitab eks? Ainult Vennaskonnale ei saa) Ma pole elu sees nii palju hipstereid näinud kui seal. Muidu oli ok. Polnud minu muusika, aga lõppkokkuvõtteks oli vist hea õhtu. Aga kui ma vahepeal seal oma nahktagiga ringi tuhisesin ja järjekordseid nerdiprille märkasin, tõmbus mu süda kokku, kui mõtlesin, et just praegu esineb kallis Vennaskond Rock Cafes.
Agajah, suutsin selle siiski öö jooksul ära unustada ning elu nautida. (I guess that had something to do with alcohol also:D) Pärast Krahli korra juba traditsiooniliseks kujunenud Levikasse, kus chillisime ka natuke. Tegime suitsu ja nägime seda Konradit:D
Pärast takso pealt maha tulnud ja kodu poole kõndides, nägime tee peal kahte kinnist mahlapakki. Mõtlesime, et tavai, võtame aga kaasa:D (haha) Noh, siis toppisin need kodus külmkappi. Hommikul lähen kööki ja Vanx küsib mult naerdes: Noh, te olite eile õhtul väga purjus või?" Ma olin nii, et midaa? Ja siis ta näitas külmkapi poole, mida ta oli just küürinud. Need mahlapakid olid ära sulanud ja katkised olnud, ehk siis terve külmkapp ujus lihtsalt:D Ja põrand kleepus mõnusalt.
Siis hakkas Heleni sünnipäev tema tsikkidega ning me Mariliisiga läksime kinno "Varieteed" vaatama. Täitsa cool. Mulle meeldisid laulud:D (Haha Chicago jea) Ning muidugi riided ja see õhkkond.
Pärast filmi jäi Mariliis kinno oma vennaga Rapuntslit vaatama ning mina läksin sain Liispeti ja Hannaga kokku. Olime seal Liispeti ema ateljees ja lihtsalt rääkisime. Ja see on niii mõnus koht. Täiesti ideaalne. (Va naabrid:D:D) Ma täiega kujutan seal suvel istuda, suitsetada, õlut juua ja Vennaskonda kuulata. (Kelle kontserdile ma selleks ajaks ilmselt ikka pole saanud)

Kurat küll.

No comments:

Post a Comment