Friday, December 24, 2010

Häid jõule!

Play it again...Johnny guitar.
Igatahes häid jõule kõigile, kes seda loevad:) Päev möödus suht suvalt, sest mõnusalt haige. Öö oli päris õudne. Ma olin koguaeg niimoodi poolunes. Ajasin seal vahepeal mingit laste röövimise värki(ma tean, wtf) ning päris kõrge palavik oli. Päeval chillisin niisama. Vaatasin "Seitse aastat Tiibetis" ja "I'm not There'i" Zombieraamat on ka peaaegu läbi.
Õhtul olid täielikud Taani jõulud. Hanega ja selle mandlipudinguga, Imekombel sai keegi isegi selle mandli kätte. Esimest korda kui ma olen seda näinud juhtumas. Ja siis pärast nad laulsid ja tantsisid ümber kuuse. Natuke harjumatu oli aganoh:D
Üks paha uudis ka:S:S Mu tellitud White Stripes'i pluus oli liiga väike aga mu ema ütles, et ta kas vahetab selle ümber või ostab uue - kätte saan ma selle niikuinii:) Õnneks. Agajah, see tegi natuke tuju halvemaks.

No comments:

Post a Comment