Sunday, December 12, 2010

Auto-stand

Aaaaah, vanx suutis mind närvi ajada:D Minig üliväikse ja mõttetu asjaga ning ta tegi enda arust nalja aga rõve nali oli eks:D Tahaks natuke privaatsust/personal space'i, isegi kui see "nali" ei olnud true. Agano aussõna.
Muidu eile oli koolilaat alguses, käisin. Mariliis tegi oma emaga leiba ning mind tõmbas Chema jõululaule laulma. Mingi 45 min laulsime seal neid:D
Siis õhtul Mariliisiga Kertu sünnale. Tony korteris ftw! Peale koolikate olid seal veel Annabel ning Noa. Kedagi teist polnud. Ega seal eriti midagi polnud, pärast läksime Mariliisiga levikasse. NING APPI TRA!! :@ :D no niiii närvi ajas üks asi seal. On vaja inimestel ülbitseda(ja mu õlu ära varastada) Mõtlesin et võtan talt selle u. jõuga ära aga õnneks ei teinud midagi hullu, sest ei oleks tahtnud mentidega lõpetada. (Sest kurat küll, tal oli ju tegelikult õigus:D See ajabki kõige rohkem närvi. See helpless feeling) Agano tra. Inimesed, kasvatage rohkem pohhuismi.
Täna hommikul oli mul selline hurmav asi nagu JJ Streedi loeng. Teemaks võistlused ja battle'id. Noh, esimesed 45 min. vb rääkisime sellest(midagi eriti uut nagu teada ei saanud) ja siis ülejäänud aja rääkis Joel. No kurat küll. Ma olin minig üliväsinud seal ning ei viitsinud aussõna kuulata kuidas Joel räägib et ta on loodud võitma. Siis pärast 2te tundi läks ta mingit lugu oma kabinetist tooma ning ma põgenesin. Niipalju siis sellest.

No comments:

Post a Comment