Saturday, December 4, 2010

A-a-a-allright!

Hea reede oli, niiet tore. Koolis lasime kehalise üle ja kahte viimasesse kunstitundi ka ei läinud, sest saime KUMU'sse, ehk siis ainult kaks tundi alguses. Aaaaga kumus oli lahe. Suht:D Alguses pidime tegema mingit asja, et meid jagati gruppideks ning viidi erinevate kunstiteoste juurde ja siis pidime kirjeldama. Aga pärast vaatasime niisama ringi.
Siis õhtul Tony sinna korterisse Sandra sünnale. Alguses läks natuke viltu Viiu poolt:D Vaene tema tegelikult. Ta suutis kuidagi poes viinapudeli katki teha ja siis ta pidi selle veel kinni ka maksma. Vaene Viiu, ma ei väsi korrutamast. See on minu mingi õudusunenägu, et ma teen poes mõne pudeli katki. Aga pärast läksid asjad hästi. Tähistasin ikka oma drink-a-beer day'd ja jahusin sellest kõigile:D Briti oli seal ja jõi natuke üle(ofc:D), Seps oli muidugi + muud tuttavad trennist/väljaspoolt/koolist ja vahepeal tulid Jonathan, Ints ja Joss ka. Aga see vist ei olnud eriti nende pidu:D Istusid seal nurgas. Ja Ints rääkis et ta käib Olde Hansas tööl. Haa:D See ikka väga popp koht ma vaatan. Siis õhtu jooksul avastasin veel Andre varjatud poolt:D
Ja siis läksime Briti juurde. Liiga vara-.- Minu meelest. Agano Britil oli paha olla ja siis jah. Sain tasuta kuskile sooja voodisse vähemalt:D

Täna on mu tädi sünnipäev ja päev on chill.

No comments:

Post a Comment