Sunday, November 14, 2010

Singer Vinger

Ülikõva õhtu oli eile lihtsalt:D Läksin mingi poole 10neks linna, pidin Tonyga kokku saama. Ta pidi minu eest poodi minema. Siis selgus et Mariliis jõuab linna alles mingi pool 11. Ol isiis väike Tony-chill. Suutsin õnneks aega korralikult parajaks teha, et õigel ajal Mariliisiga kokku saada.
Kontsert ise oli muidugi niiicee:D Hollyt nägime seal aga see oli ka kõik. Need teised attendijad, keda ma tundsin, seal küll ei olnud. No mõned neist olid natuke üllatavad ka. (Khmm* Käts?) Agajah, käisime õues suitsul, siis seal oli Kaiva oma venna ja sõpradega. Ta andis endast muidugi väga lahedalt märku, ma olin mingi kes kurat...aa see oled sina.
Kontserdi vahepeal üritas mingi Peter Griffin sebida. Ma olin nii, et jaa, kuule düüd, kuula muusikat. A siis ma sian ta käest Bloody Maryt proovida ja ma nagu tõesti ei saa aru inimestest, kes joovad tomatimahla. See on lihtsalt kõige rõvedam jook ever.
Pärast Korterit Levikasse, kus oli chill. Tore vahelduseks näha seda kohta ka sellisel kellaajal, kus see pole välja surnud. Jõime õlut ja olime niisama. Kuskil kella 4 paiku läksime Mariliisi juurde magama. Agajahh:D Ammu pole olnud sellist õhtut. Võiks tihedamini.

Täna oli meil tegelikult stuudios trenn ja film aga ma ei läinud, sest liiga väsinud. Okei, filmi oleks isegi võinud, aga trenni küll mitte.

No comments:

Post a Comment