Thursday, November 25, 2010

Rapla trip

Aaaah, niiii väsinud praegu. Käisime Raplas esinemas. Mul lõppes mingi kolm ning siis istusin tund aega kohvikus, jõin kohvi ning kirjutasin. Siis said Maria ja Mariliis koorist lahti ja läksid koju:S Ja mul oli ikka mingi tund aega aega rongini. Õnneks vedas mul ja Helle oli linnas. Temaga natuke chilli ning siis Rapla rongi peale:D Tund aega sõitsime. Vahepeal tegime mingeid haigeid mänge(ärge täpsustust küsige) Kui rongi pealt maha tulime, hakkasime umbes jooksma selle kooli poole, sest meile teatati, et peaksime tglt juba laval olema. Noh, kuidagi jõudsime sinna, vahetasime riided turboga ära ning läksime lavale. Tegime ära, päris suur aplaus oli:) Ehk siis tore, ja hakkasime rongijaama poole tagasi astuma. Tagasisõit möödus suht väsinult.
Pärast käisime vaatasime Annabeliga selle videoinstallatsiooni ka ära. Päris cool. (Y)

Ma täna mõtlesin, et tahaks ka selles mõttes õnnelik olla;) Nagu mida fakki aussõna. Ma ei saa olla ju niii nõme:D

Ahjaa, ning Chema vestlus oli ok:D Ta küsis, et kas ma tahaks, et ta mu sealt tunnist eemaldaks. Ma olin nii, et : eiii ma ei taha ainuke olla.

No comments:

Post a Comment