Thursday, November 11, 2010

I guess nothing special

Aaaaaaaaaaaaahhhh. No aussõna. Paha tuju on tglt.
Koolis oli suvakas, nagu ikka. Vahepeal õnnestuti mind jälle närvi ajada, ning beast inside me(Mariliis teab:D) äratada. Agano, kallike, hoia ennast tagasi eks?
Siis ootasin ma terve Maria koori aja seal ja kirjutasin + veel stuudios tund aega, lihtsalt selleks, et avastada... KURADI FCKING LOCKINGU AEG OLI ÄRA MUUDETUD POOLE 8 PEALE EHK MA PASSISIN SEAL NIISAMA!!!! Ja mul oli sitaks õppida ka. Kurat küll. Hääästi lahe. Lahedad superhästiorgunnimistoskavad jjkad võiksid selle informatsiooni kuskile üles ka panna. Mitte et inimesed (loe: ainult mina) tulevad kohale ja saavad siis seal teada. Ei ole tore nagu. Pealegi see nüüd ilmselt täh. minu jaoks seda, et ma ei saa enam nii tihti lockingus käia. Mõni päev võiks nagu õppida ka. Rrrrrrr

Koju minnes vaatasin enda ümber inimesi ja mõtlesin, et ikka suht õudne. Käid, käid ja su ümber sagib hall mass. Kõik on nii ühesugused ja igavad kuidagi ja mitte kedagi ilusat ei ole. (See on siis meeste kohta:D Naisi ma niimoodi ei vaadanud) Mingid ossid lokkavad oma lahedate dresside ning *imsogangsta* hoodie'dega. Aganoh, mida ma ikka lootsin leida, arvestades et mu bussipeale miniemise tee kulgeb läbi viru.

Ja üldse miks on nii, et need kes nagu on ilusad ning huvitavad jne. on iseloomult täielikud sitapead ning need kes ei ole sitapead, ei täida jällegi teisi kriteeriume? Elu iroonia?

Ja tra mul on vaja Harry Potteri asju:D:D

No comments:

Post a Comment