Saturday, November 20, 2010

Bo

Esimene PÖFF'i film siis nähtud. (Harry Potter ei loe) Hea oli. Tore on vahelduseks vaadata ka midagi mitte-ameerikaliku ning tõsist.
Tallinn Checks Styles'ile nagu näha ei viitsinud minna. Eile õhtul mõtlesin, et läheks aga täna hommikul oli nii, et ei hakka ennast sinna vedama. Kirjutasin ning maalisin hoopis natuke ehk siis tegin midagi kasulikku. Ja õhtul kinno mu kalli Mariliisiga.
Pärast istusime mäkis ning ei tahtnud koju minna. Ja ausalt öeldes ei taha ma siin praegugi olla. See kõik tuletab liialt halli argipäeva meelde. Tahan tagasi eelmist nädalavahetust ning Singer Vingerit. (ja aega kus mul veel raha oli)

Ning tõesti, mu pankrot elab rõõmsalt edasi. Praegu olen suutnud enda eelarvesse koguda 25 krooni. Päris palju, ma tean. Appi kuidas ma üle elan selle kõige:D

Vennaskond - Subatlantiline kohtumine (mingil põhjusel tänase päeva laul)

+ma nägin täna igasuguseid erinevaid unenägusid. Üks oli natuke häiriv. Sisaldas kahte inimest ja see oli nagu hoiatus or sth. Eiiiii taha

No comments:

Post a Comment