Friday, October 22, 2010

You know how I feel

Arvestuste nädala viimane päev ja ühtlasi hakkab nüüd vaheaeg ka!! Truly feeling good.
Hommikul käisin siis Mariaga kaasas sellises lahedas kohas nagu JJ Streedi modellide casting. Lõpetasin ise ka seal:D MIna suht naljaga muidugi aga Mariale ma loodan tõesti et ta sai ka. :) Talle ju sitaks sobiks. Agajah, tglt see oli päris haige:D Kõigepealt anti mulle mingid hullud kontsad ja siis ma pidin selle laheda žürii ees kõndima ja mingi poosetama:D MIna, jah mina:D Oma tasakaaluhäiretega. Aga jaa, ei vähemalt oli lõbus.
Siis pärast kunstitunnid, kus lõpetasin selle "Tee" pildi ära. Mulle meeldib see ja õnneks meeldis Maiu Moosesele ka. Kohe väga:D Jee.
Siis tuli Helle ja nüüd ma loodan et me siiski chillime homme õhtul:D Muidu ostsin suvalt neid Saaremaa X'e. Ohjaa.

No comments:

Post a Comment