Sunday, October 24, 2010

Wall street


Tra ma otsisin sitaks mingit raiders'ite pilti aga ainukesed mis tulid olid selle jalgpalliklubi or sth oma:D Mis on ka täiega lahe aga esiteks olen ma seda juba kasutanud ja teiseks on see jalgpalliklubi oma:D
Täna käisin siis Mariaga uues Kristiines ja ma leidsin endale mantli ja ühe cooli pluusi ka! Success finally. Ja siis Margitiga kinno Wall Streeti vaatama. Hea film oli. Ma ei viitsi sellest eriti siia kirjutada, eks minge vaadake ise, kui soovite:D
Homme on meil 6 tundi trenni. Huvitav.

Kui sigaretti küsid mult ma vastan sulle EI
Me tegutseme jäljetult meid otsib politsei
Ja meie käte läbi linnas kaob elektrivool
Kui lahkume on igast rongist alles ainult pool.

I want to be a raider. Vähemalt see laul tekitab mus sellise tunde. Tugevasti.

No comments:

Post a Comment