Thursday, October 28, 2010

After that

Mariliis-Cash millal sa tagasiiii?? Vaheaeg läbi ju varsti juba:(
Täna on siis tegelikult viimane päev enne Baltic Sessionit. See warm-up party on ka täna aga keegi ei lähe ja ma ei hakka ka siis ennast sinna sisse sebima:D Pealegi mulle ei meeldi mingid Hollywoodid ja kohad.
Tegelikult täna väga trenni ei teinudki:D Jälle mingi lebokas. Ja ma näen esinedes lahe välja. Aga kava on tglt must ikka:D

Täna ajas mind järjekordselt närvi mu vanaema, kes JÄLLE ajas mulle paska et ma hulgun liiga palju ringi. Mul on endast kahju. Sorry, aga tegelikult, millal olin mina viimati ööseks kodus ära? VUPi ajal? Ei kuule jaaaa... ilgelt palju olen kodust ära. Niikuinii käin vähem väljas kui mu sõbrad, lihtsalt kasvõi sellepärast et mind ei huvita enamus asjad mis toimuvad ja niisama klubis käia mulle ka ei meeldi. Lihtsalt sellepärast et mulle ei meeldi ööklubid ja sealne muusika. Aga kuuleee JAAA, mina elan pidevalt kodust ära, magan bussipeatustes ja joon kodututega viina. Muidugi:/
Ning sorri, mis faking ennast pakkuma?! Mismõttes aussõna. Kui ma lähen Vennaskonnale, tagi seljas, joon natuke õlut ja naudin elu ja sõpru siis kas ma pakun ennast? Mis faking ennast pakkuma üldse? Mismõttes??? Nagu mingi prost w?
No ma ei saa neist vanainimestest aru:D

No comments:

Post a Comment