Monday, September 20, 2010

Wizzzz

Ma lihtsalt ei suuda uskuda, et täna on esmasp. Neli õudsat koolipäeva veel ees. Eiiii. Ma lihtsalt ei jõua kui ma mõtlen kõikidele nendele asjadele mida ma see nädal tegema pean. Ja nv-l siis juba asjad mida ma teha tahan;D Ja raha läheb palju... Õudne. Peaks veel nv-l vaba saali rentima, et kava harjutada ja siis sinna lähe raha. NIng muidugi Tapper ja... takso j muu.
Täna trennis Laurts rääkis oma hullust Prantsusmaa tripist. Wtf nagu:D Ok see oli nagu sitaks lahe lugu ja pani mõtlema, et kõik on tõesti võimalik, kui sa seda väga tahad aga mul oli küll esimene mõte... Halb organiseeritus:D Ehk siis JJ streedi põhiviga:D Aga ei, cool. Tuleb vist Novembri lõpus Saksamaale rännata.
Pärast tegime soojenduseks freestyle'i ja no hullus:D Mul oli tunne, et midagi ei osanud. Keha oli nii kinni. Bad.

Homme on väga exiting asi:D Kell 4. tnnnn tnnnnn!

No comments:

Post a Comment