Friday, September 17, 2010

Lahe jah?

Mina läksin täna kooli tund aega varem kui oleksin pidanud. Just great. Siis lugesin raamatukogus ning mingid Taani õpetajad käisid meie koolil külas. Saksas andsin ma ära oma laheda intervjuu hullu meesmodelliga ning siis tuli kehaline:D Ehk siis esimene kord selle Liisiga. Tegime moderntantsu. Mulle ei meeldinud. See oli liiga imelik:D Muusika oli ka imelik.
Pärast chill natuke M'idega. Hes suutis mult sokolaadi välja pressida ning Kaiva teatas lahkelt, et ma olen ta ori. Hmm, tore teada siis. Selljärel tulid M'id minu juurde ning naersime JJ Streedi videote üle. Nad ikka lõbustavad:D
Ning jahh... siis tuli lipdubi proov:D Solarise inimesed olid väga üllatunud:D Eriti lahe oli see, et täpselt5 meie hullutsemie kohas istus rahulikult Jaarika ja sõi. Iseenesest mõista me siis väga hullult ei pannud.

Ma mõtlesin täna, et ma olen ikka ego ja kangekaelne küll. Mitte nagu väga välja paistvalt, et ma peaks pidevalt ennast teistest paremaks, vaid nagu enda sisemuses. On lihtsalt nii, et ma ei viitsi vaielda või millegi vajalikust/headust tõestada, sest mul pohhui, mul on niikuinii alati õigus. Ja kusjuures see on sitaks hea tunne. Et pohhui mis teised arvavad, mul on alati õigus.
Siis mõtlesin ma veel oma parimate sõprade peale ja et nad on tegelikult nii erinevad inimesed kui mina. Vb. me kuidagi kasvasime erinevaks. Sellepärast mulle meeldibki nendega nagu eraldi suhelda, sest kui me oleme kõik koos, siis nemad teevad oma nalju, räägivad mingitest inimestest või ilusatest poistest keda nad on kuskil tähele pannud ja mina seisan niisama kõrval. Sest enamuse ajast on mul lihtsalt pohh. NIng kui mõelda, et me alles nüüd tutvuksime nt. siis ma ei usu, et me suudaksime sõbrad olla. Aga vot:) praegu neid kaotada ei tahaks.

Homme on lipdub haha;D Ja ma olen üks hulludest. Eks ma siis teen enda välimuse kuidagi hulluks nagu mul plaanis oli ja nagu Viiu ka soovitas:D Sest tglt.. see on sitaks hea osa ju:D

Agajahh... kasva suureks, väike poiss.

It can't be love, 'cause there is no true love.

No comments:

Post a Comment