Saturday, September 4, 2010

Curse


Oeh jaa. Reede möödus hästi. Britiga kokku ei saanud, sest ta jäi haigeks, tegin Mariliisichilli hoopis. Õhtul vogue ning siis veini-õlle-filmi õhtu minu juures. I needed that.
Täna käisime kinos. "Vampires Suck" Ja no sorri, aga täiesti haige. Ma raiskasin just poolteist tundi oma elust. Vahepeal olin nii, et millal see läbi saab??? Ja vaene Mariliis käis seda veel teist korda vaatamas. JJ'kad tegid midagi CC Plazas ka. Tundus feil. :D Istusid niisama laua taga. Vist esinesid ka, aga seda me ei näinud. Huvitav kuskohas üldse. Ruumi seal küll polnud. Mingi koolimess oli ka samal ajal seal.

Mul on tunne, et mul on mingi septembrineedus. Nii paljud asjad on sitad. + inimesed jäävad haigeks minu ümber. Mismõttes nagu? See periood võiks juba mööda minna enne kui veel midagi sitta juhtub.

Yeah, I look nothing like those kids in the videos.

No comments:

Post a Comment