Saturday, August 7, 2010

Rason

haha. Ma kuulan praegu "Because I Git High"'d. Chill lugu jeap.
Muidu möödus terve päeva esimene pool unes pm. Istusime toas ja vaatasime telekat. Võis ju loota, et nädalavahetusel tuleb sealt midagi head aga hui. Mingi mõttetu top shop ja muu pask käis pidevalt. Siis vahepeal tuli kaks normaalset filmi. Üks oli mingi Felicity-värk, mis meeldis mulle sellepärast, et tegevus toimus Ameerika iseseisvussõja ajal ja teine oli mingi Helen Mirreniga. Waz good too.
Lõpuks tulid G&D linnast tagasi. Chillisime nendega ja käisime Lepnal seal nende vanas majas. Tra, see oli sitaks lahe. I loved it. Lähme millalgi tagasi ka ja ma tahan pilte teha seal kindlasti! Eks ma siis panen üles ka ja sheerin linki siia;)

ning siis veel selline asi, et...
MA TAHAN HOMME ÕHTU TALLINNAS OLLA!!! Mu Sandrakene peab sünnat:'(

No comments:

Post a Comment