Friday, August 20, 2010

Mariliiis Taanis

Oiissand millal ma siia viimati kirjutasin. Vahepeal on palju juhtunud. Ehk siis Taani sõit pere ja Mariliisiga:P Here we go:

14.08
Hommikul sõitsime Tallinnasse, viisime Nupslase Meriväljale ära, chillisime seal natuke ja ma panin oma koti kokku Taani jaoks. Siis läksime sadamasse, kus me saime kokku Mariliisiga ning ülejäänud õhtu oli laevachill. :D Mu ema pidi tittedega magama minema ja siis me Mariliisiga käisime niisama laeval ringi. Vaatasime seda kohustuslikku showd, kuulasime täis rootslasi karaoket laulmas, jõime õlut ja tantsisime. Öösel oli titeõudus ja väike maadlus Toivoga.

15.08
Terve päeva sõitsime ja vahepeal sõime kana (ofc:D)

16.08
Päeval käisime Mariliisiga linnas poodides ja ma ostsin endale The Raconteurs - Consolers of the Lonely. See maksis 25 taani kr!!!!! Nagu wtfff. Eestis (kui minu muusikat seal muidugi müüdaks) oleksin ma pidanud selle eest maksma mingi 259.- Tunnen juba neid plaadihindu:/ Niiet kõik Taanist muusikat ostma! Siis sõime hiina toitu ja jõime siidrit purskkaevu all.

17.08
Õhtul linna kinno Step Up 3d-d vaatama. Kolmas osa oli ikka palju parem kui eelmised. Ja tantsimine... see oli lihtsalt jumalik:D Mul tekkis kohe tahtmine tantsida. Tegin tänaval running mani:D Siis tänaval kohtusime Adami ja Seppiga. See oli suht lamp kuidas nad lihtsalt meiega rääkima tulid. Agajahh, saime Adami numbri ja siis eile käisime väljas ka nendega.

18.08
Sitt ilm oli aga õhtul läksime ikka korra linna. Midagi eriti ei teinud seal ja mõne aja pärast tulime tagasi, käisime poes, ostsime muffineid, veini ja muud lahedust ning tegime nomnom party. (pildil) See oli hea:D

19.08
Kinda crazy night oli eile tglt:D Läksime lõunal linna muuseumisse. (Haha. that IS crazy:D) ning pärast seda oli väike pargichill pudeli veiniga. Ülimõnuuus. Pärast seda hakkasime juba päris lõbusas meeleolus Norreporti poole astuma, kus me pidime Adamiga kokku saama. Korra aga jäime ühele platsile õlut jooma ja tutvusime... Liliga! Ning muideks:D tegemist on mehega. :D Ja täitsa kenaga ka veel. Ta on itaallane ja töötas seal kõrval olevas restoranis, mis oli nagu nende pererestoran. Aga ta oli täiega lahe:D Selline muhe ja pikkade juustega. Seejärel oli veel eriti lahe see, et kohe saime seal samas restoranis tasuta pizzat ja veini. Ja see maitses niii hästi. Aga cool:D Otsemaid saime ka Lili numbri ning ta lubas, et viib mind välja kuhugi reggae baari:D Haha. Pretty cool huh?:D Noh, seejärel jätsime itaallastega hüvasti ja saime Adami ning Seppiga kokku. Käisime kahes baaris ning jõime:D
Ja mulle ei meeldi liiga uudishimulikud mehed.


20.08
Mariliis läks just ära:( Aga millalgi tuleb Helle niiet siis again:D Ma kujutan ette, et tuleb järjekordne kirjutamisvahe.

Chiao

No comments:

Post a Comment