Saturday, August 28, 2010

Hetk

Kas te mõistate muusika tähtsust? Ma nagu pole selle peale eriti mõelnud aga kui mõne jaoks on jumalaks mingisugune väljamõeldud vanamees taevas siis minu jaoks on see muusika. See on kuidagi väga isiklik asi tegelikult. Ma vihkan oma muusika jagamist. Ma nagu luban teistel koos endaga seda kuulata aga niipea kui keegi küsib ala. mis laulu nimi on? siis ärritun. Ma ei saa enda muusikat laiali jagada, see on nagu osa minust. Kui keegi selle ise avastab, see mind ei häiri aga just see, et ma ise annan selle kellegi. See on nagu hinge müümine, saate aru? Üks hullemaid mälestusi on mul kui ma mingis meeltesegaduses andsin oma mp3e Thomasele kopimiseks. Pärast oli ikka tõsiselt valus olla.

Niiet nüüd ma siis panen Dead Weatheri käima ja loon oma toas enda isikliku templi.


Vb. ma jõin liiga palju seda veini...

No comments:

Post a Comment