Monday, August 2, 2010

2. päev COHHil

Hull päev! 5 trenni terve päeva peale. Ehk siis break, hip hop, locking(!), hype ja vogue. Kusjuures viimane oli jumala lahe:D Mul oli hea tuju. Tegime catwalki xd ja üldse. But it WAS cool. Locking oli ka muidugi ülinice. Ja siis kõige viimane oli hype. Mul oli Kadrist täiega kahju. Ta oli hullult energiline ja värki ning üritas meid ka üles raputada aga me kõik olime lihtsalt nii väsinud. Lihtne kava oli aga isegi see läks meil sassi. Õhtul tegid Twinsid üllatust ja see oli sitaks lahe. :D Nagu total suprise. NAD ON NII COOLID! Kahjuks tegid nad seda nii hilja ning mina ja ka teised olime päevast surnud. :D Sellepärast ma eriti ei viitsinudki seal jammida. Läksin magama hoopis. Nagu oleks seda saanud. Ma olin just unne vajumas kui sisse astus mingi tatt, kes küsis hambapastat. Ma lihtsalt tõusin istukile ja vaatasin talle sellise näoga otsa, et tra sa saad kohe nuga. Siis ta taganes uksest välja.

No comments:

Post a Comment