Friday, July 23, 2010

Patareis

I had a good night. Kuskil lõuna paiku saime Mariliisiga kokku ja läksime karnevalipoodi. NIng ehhu! leidsin sealt endale mütsi selle exotic nighti jaoks. Tglt oleks pidanud ikka selle rastadega võtma aga no sorri, ei hakka raha raiskama mingi ühe õhtu jaoks:D Siis jõime mu ema seal töökoha juures õlut. Enne nägime veel Mariat! Mysticus. Ehkki ta pidi tegelikult haige olema. Siis ta mingi: ei, ma tulin just Merikese juurest.. Nojah.
Patareisse jõudes oli seal üpriski slow. Vähe inimesi oli. See oli alguses nagu kellegi erapidu:D Aga lõpupoole tuli neid ikka veel. Lahe oli. Olime koos Sandra ja tema sõbrannaga. Ning Joss oli seal, kes jõi ennast natuke purju ning kui Vennaskond lavale tuli, läks kargles üksinda lava ees. Oh Joss, Joss. Lõpuks ta enam õnneks päris üksinda ei olnud.
Vennaskond oli muidu megaaa. Kauem oleksid võinud mängida aga noh:D Trubetsky oli seal nagu ikka käsi taskus ja sellise suhtumisega umbes:D et appi ma ei viitsi teile, sittadele, mängida. But it was good. Kui ta mingi häppimän oleks siis poleks ta ju enam tema.
Inimesed olid ka suht ok. Turvasid oli palju. Aga muidu oli lahe jaa:D Dokumenti ei küsitud välja arvatud üks kord, mis oli umbes niimoodi:
tema: nooh, paluks dokumenti siis.
mina: hah
tema: okok. haha. ma mõtlesin et olen tubli ja küsin.
mina: okei:D nojah
tema: see peaks ju just kompliment olema. haha
Ja siis ta valas mulle.

Mul on imelik tuju:D Sest ma just ärkasin.

No comments:

Post a Comment