Monday, July 12, 2010

Nice weekend


Wooooosh! Mul oli lihtsalt haige nädalavahetus:D Et käisin siis emaga viikingifestivalil kaasas. Ma pole nendel väiksest saati käinud. Noh, võtsin siis Maria ka kaasa ja tavai. Alguses oli ta küll nii, et wtfffff mingid kahtlastes riietes tüübid jooksevad metsas ringi. (teile teadmisteks, siis see ei ole mingi larp:D või veel midagi imelikku.. Võinoh, võib tunduda küll natuke imelik aga....:D misiganes) Muidugi ei olnud meil riideid kaasas ja siis meid vaadati nagu mingeid friike. Alguses üritati isegi seletada, et üritus on kinni hetkel. Õnneks kõik tundsid mu ema:D Saime ikkagi lõpuks riided ja siis oli fun:D Kohe kutsuti meid kuskile laulma ja ma ei tea mida. Seal olid mõned pervod kellega chillisime ja nii. Agajahh, lihtsalt ülimõnus nv oli. Ma ei suuda teile sellest siia kirjutada, te peate ise muga rääkima. Te ei tea mis tunne on minna pidevalt maailma kõige mõnusamasse järve alasti ujuma, mis tunne on öösel istuda koos teistega lõkke ümber, süüa just tulel valmistatud toitu, laulda ja juua loomasarvest õlut. Pealegi mulle enamus inimesi meeldib sealt. NOh, mõned neist olid siis ka seal kui ma väksem olin, niiet kuidagi..ee ema tuttavad-omad:D Haha. Agajah, sealt ära tulles, jälle Tallinnas olles, oli küll selline tunne, et hing oli nüüd rahul. Mis nüüd ei täh. et ma tahaks tervet elu niimoodi elada:D Aga vahepeal on see best. Ma armastan oma mitmekülgset elu.
Tulid ka uued lahedad hüüdnimed, ehk siis:D : Sinine, Musthabe, Lõvi, Kes see veel on?, Paljas ülakeha, Villu Tamme, Ilus mees, Kristian, Ujuk ja ilmselt oli neid veel:D

Täna oli sitaks kuum ilm lihtsalt. Ja me sõitsime Saaremaale:O Õudne. Alguses tegin ema töö juures mingit nõmedat köitmistööd ka. See oli haige! Masin oli pede ja palav oli. Vahepeal sain närvivapustuse ja lamasin maas. Siis Toivo naeris ja üritas mind pärast uuesti pikali panna.
Toivaniga seoses oli siis täna selline asi... et ta oli kahtlane:D Me olime bensiinijaamas. Mu ema rääkis telefoniga ja meie Nupsuga vaatasime Toivanit. Siis järsku tõi ta mulle jacksi. Täiesti töötava ja hea ka:D Ma olin mingi...ee aitäh? Seal kõrval lebas TÜHI suitsupakk. Toivo täiega näitas selle poole, siis minu jacksi ja vingus. Me alguses naersime aga siis kui Toivo aru sai, et me tema plaanist aru ei saanud, siis läks ta paki juurde ja tõmbas välja täiesti terve sigareti!!! Ja ma olin kindel, et see oli enne tühi! Aga jah:D eks ma siis omastasin selle. Nüüd need mõlemad mu prillitoosis. Päris lahe. Aitäh Toivanile kingituse eest:D Ma just mõtlesin kust saada ühte.

Hes tuleb järgmine nädal Saaremaale(Muhku tglt). Jee:D

2 comments:

  1. haahaahahaaaa...naersin täiega nende hüüdnimede peale, nii super:D:D:D one of the best weekends!!;D

    ReplyDelete
  2. novot. ja pärast sa veel vingusid, et oleks ikka pidanud õhtul ära minema või üldse mitte tulema, et kinno jõuda.

    aga oli küll hea jaa

    ReplyDelete