Sunday, July 18, 2010

Camping

Ok, ma olen praegu nii väsinud, et kukun pikali. Ja külm on ka. Eile oli siis jälle suht veider. :D Läksime neljakesi Tõnija randa ja avastasime, et see koht kus me tahtsime telkida, on võetud. Mingi tõnijakas pidas oma sünnipäeva:D Siis läksime panime oma telgi kaugemale. Noh, chillisime niisama ujumiskoha kõrval, kus oli lõkkeplats ja laud, tegime lõket, grillisime ja käisime kaks korda ujumas. Noh, siis hakkasid need sünnipäevalised tulema:D Mingi tereee, ja blabla. Õhtu lõpul me läksime ka nende juurde, kus oli mingi haige jooming aga inimesed olid naljakad:D Nad nagu ei rääkinud eriti omavahel. Ma ei saanudki aru kas nad olid siis sõbrad või niisama suvakad kokku saanud. Vähemalt sain tasuta juua:D Gedli ja teised hoidsid eemale millegipärast aganoh:D tegelikult... imelikud inimesed oliiid xD Natuke aega istusin ja siis läksin minema. Õhtul oli lahe jaa ja siis...
Kell 4 mõtlesime, et võiks magama minna ja siis hakkas vihma sadama! Ning telk laskis läbi:/ See oli haige. Gedlile tilkus vett suhu ja mulle kõrva. Padi oli lõpuks täiesti märg. Teistel oli tegelikult hullem kui mul, sest ma suutsin endale tekitada magamiskotist mingi sooja kookoni, kus ma kokku magasin u. 3 tundi. Nüüd sitaks vässu. Teistel aga oli märjem.
Hommikul ärkasime kell pool 8!!! Ja suht kohe ujuma:D Aga meie asjad, mis olid telgiukse lähedal, olid täiesti läbiligunenud. Eriti mu pluus:D Pärast panin selle telgi peale kuivama ja muidugi hakkas uuesti vihma sadama.
Telki kokku ei saanud. Toppisime niisama autosse.

Veider..väga veider.

No comments:

Post a Comment