Wednesday, June 9, 2010

Telliskivis


Wow. Eile õhtu oli suht crazy. Alguses oli rahulik. Läksin linna, sain Mariliisiga kokku, käisime kinos. Shreki vaatamas:D Sellepärast et ükski teine film ei olnud eriti sobilikul ajal. Noh, siis pärast seda chillisime natuke linnas. Vanalinna päevad olid ja vaatasime mingit keskaegset moeshowd:D Pm. käisime lihtsalt linnas ringi, sest midagi põnevat polnud. Tegime tiire:D Meil oli mingi lahe loogika, et tavai kõike teeme kolm korda. (Ehk siis raekoja platsi chill, kava hästi pikk uurimine niikaua kuni see meil juba peas oli ning muidugi ei tohi unustada ka Mysticust mööda jalutamine, suure naeratusega kõiki seesolevaid jõllitades.) Jah, järjekordselt me ei suutnud ennast talitseda:D Hahaha. Pärast need tüübid tulid sealt välja ka ja otse meile vastu.
Kuskil kell pool 8 sain Sandraga kokku. Läksime kõigepealt Kristiinesse, tegime vetsuchilli:D Mina meikisin, Sandra proovis sukapükse ja mingi suvakas ropsis. Siis perroonile Merlinile vastu. Seal nägin ma Jossi ja Mari, kes olid teel Saturni. Sandra vaatas alguses kaugelt(vähemalt ma loodan et selles oli asi:D) et Joss on emokas. Ma olin mingi haahaa, ära seda talle ütle:D Merlin tuli pool 9 rongi pealt maha ja tema juurde. Seal sättisime asju ja siis Telliskivi Loomelinnakusse bändikasse mingite tüüpide juurde. Sandra mingi Silver kutsus teda. Alguses tundus minig eeeee...mida pleissi? Aga lõpuks oli ikka väga lõbus:D Mõned inimesed olid suuht fucked up seal aga enamus ok. Lj ol ika seal. Nice:D Agajahh, õhtust eriti detailselt ei hakka siia kirjutama, aga väga hull oli:D Vahepeal sai kuskil katusel ära käidud ning üks sitt asi juhtus ka, aga õnneks see laheneb:D
Täna on mul põlv marraskil ja pöidla peal vill, sest ma mängisin seal mingi üksinda kitarri:D (ehk plinn-plõnn, haha) Ning hommikul oli ikka pääris sitt olla. Sellepärast ei läinud ka täna linna.

Metallica - Devil's Dance

No comments:

Post a Comment