Friday, June 18, 2010

Sea of Cowards

Lisasin siis täna uue eksemplari oma plaadikogusse. The Dead Weather it is:) Mul nüüd mõlemad nende albumid niiet jeaa baby:D
Hommikul käisime Linsu lõpetamisel. Ilus olid tüdruk:) Vaatasime all seal seda otseülekannet, mis oli ülisita häälekvaliteediga. Lauldi mingit laulu, mis oli niimoodi: We will always be friends.. aga kostus: We will always PRRRRRRRRRRRRRR. Siis me naersime selle üle. Vahepeal läks liiga pikaks, siis käisime Mariaga kahes pilli- ja ühes relvapoes:D Ma olin mingi..woooww, paradiis. Siis läks aga Maria Linsu juurde ja mina stuudiosse. Chillisin seal peaaegu 2 tundi vist ja maalisin. Tra mul on tunne, et see ei saa iialgi valmis. Lõpus oli nii, et aaaaaaaaaaaaaaaaah. Pühap. siis uuesti...
Muidu lebo päev edasi. Just natuke aega tagasi helistas Briti ja kutsus pühap. välja. OOjee:D Polegi sind ammu näinud kallis Britike:D

No comments:

Post a Comment